Min bloggliste

onsdag 17. august 2011

Gamle vinduer


En av de beste tingene med og overta gård er og finne gamle skatter som står bortgjemt og bortglemt på låve og uthus..Jeg har hatt mange runder og stadig dukker det opp ting jeg forelsker meg i og bare MÅ ha inn i huset.Nå er det de gamle vinduene som har blitt tørket støv av og fått plass på både kjøkken og stue..Etterhvert blir det nok et på gjesterommene og i gangen.Klarer ikke og la være,de er jo bare fantastiske!!Min Svigerfar rister på hode og syns nok jeg er litt rar som drar inn de gamle vinduene for så og bruke til pynt..Så flott og kunne gi nytt liv til gamle ting.Det gir meg en god følelse:O))

5 kommentarer:

  1. Hei! takk for besøket! håper du hadde en fin sommer du og! ideen med de gamle vinduer er genialt! takk for at du deler : )

    SvarSlett
  2. Koselig å ha deg tilbake igjen! Har savnet innleggene og de koselige kommentarene dine!:) Så fint det nye huset deres blir! Gleder meg til å se mer!;) Gamle vinduer er utrolig fint inne, skulle ønske jeg hadde noen!

    Ha en fin dag!

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  3. Blir spennende med planlegging=)

    Så gøyt å finne skatter:))) Vi har hatt en fin sommer men kunne ønsket mer temperatur..Håper dere har hatt en fin sommer og =)

    Vinduer er såå fint å pynte med.. Ha en fin dag, klem henriette

    SvarSlett
  4. wow! det ble flott!
    gamle ting gir huset sjel. Og det synes jeg er superviktig!

    god helg Katrin!

    SvarSlett
  5. Heisan! Ke trivelig å finn enda en ranværing her inne i Blogglandia :)

    Grattis med hus!Så fint du har pynta. Har nettopp drie inn et gammelt vindu eg også.Kjempefin å pynte med!

    Såklart lagt meg til som følger hos deg ;)
    Klem fra Lise Gruben

    SvarSlett

Tusen takk for Ris og Ros...