Min bloggliste

lørdag 11. februar 2012

Dymo..

Fabelaktigebloggen har en morsom utfordring gående:Merket?!

Her er mitt bidrag...


Du  kan  tro min samboer er imponert .......

Når han må pumpe tennveska inn i peisen..
Og fikle med denne boksen for of få tak på en fyrstikk...


Ja som sagt her i hus blir det sjeldent kjedelig....

Har du vane for og merke dine ting?

Bli med på fabelaktig sin utfordring davel:))
http://maiaslilleverden.blogspot.com/2012/02/utfordring-merket.html

Nyt dagen din.....

11 kommentarer:

  1. en veldig good ide! det gjør noe så "hverdagslig" til noe lit mer spennende
    Flink du : )

    SvarSlett
  2. Så lurt!
    Dymo er fantastisk!

    Takk for at du deltar i mitt gavedryss også, tvitvi!

    Innom for å ønske deg en fortryllende helg.
    Fabelaktigklem

    SvarSlett
  3. Hehe, da er han vel fornøyd ja tenker jeg ;)
    Takk for hilsen, nå har bronkitten fått antibiotika å krangle med så da blir det vel bra til slutt!
    Ha en fin lørdag :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  4. Genialt med dymo!

    Nyt helgen

    Klem

    SvarSlett
  5. Hehe..stilig bidrag:)
    Ha en fin lørdag!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselige komentarer inne hos meg :)

      artig bidrag :)

      Kos deg med søndag!
      Klem

      Slett
  6. Hehe...alt våre menn må gjennomleve!
    Jeg har merket alle norgesglass og diverse andre glass med ulike matvarer i på kjøkkenhylla. HAr bare ikke vært så flink til å oppdatere...så nå står det FROKOSTRINGER på et stort glass som inneholder mandler. Ja, ja...!

    God morsdag!

    SvarSlett
  7. Hei! takk for at du ville bli med på utfordringen og for at du la deg som følger:O) Men når jeg trykker på bildet ditt inne på utfordringa, så finner jeg det ikke;O( Men artig dette innlegget om merking. Ha en fin morsdag:O) klem

    SvarSlett
  8. Ja, jeg merker alt som er!!

    SvarSlett

Tusen takk for Ris og Ros...