Min bloggliste

mandag 27. februar 2012

Døra med Tavlemaling...


Nå er døra ferdigmalt...
En meget førnøyd frøken som er i full gang med sine kunstverk..
Lillemor skal få den nederste delen og kritte på...

Jeg syns det ble bra,koselig at vi kan samles på kjøkkenet,det er det rommet i huset her som
blir mest brukt...

Fant ingen dørhåndtak som jeg bare måtte ha så da ble det et helt enkelt og greit et fra Clahs Olson i matt krom..

Og for dere som ikke har fått med seg mitt gavedryss,meld dere på og få sjansen til og vinne exlusive hårprodukter.5 heldige vinnere blir trukket ut på kvinnedagen 8 mars!!

16 kommentarer:

  1. Kult med tavledør! Har litt lyst på en tavlevegg, men vet ikke helt hvor denne skulle vært ;)
    Ha en fin kveld videre og en flott uke!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Så herlig!
    Nydelig jente som er såå konsentrert!

    Fortryllende mandagskveld til deg, søte!
    klem

    SvarSlett
  3. Se der ja! Så flink du er!
    Jeg syns det ble knall stilig!! =]

    SvarSlett
  4. Så tøfft :)

    Har lyst til å male med tavlemaling selv, fester deg seg på alle underlag...

    SvarSlett
  5. Åååååå, det ble kjempekult O)
    har ikke tenkt på at en vanlig fyllingsdør kan brukes til dette..
    Og så lille snuppa nede og store snuppa oppe - Så genialt :o)

    Takk for titten og klem fra meg.

    Hjeeeeelp - kommentarsperren tester linsene mine, (som forøvrig ikke er på lag med meg så sent på kvelden...)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne..Nå har jeg prøvd så mange ganger men det går ikke,har fulgt instruksene til punkt og prikke..Hjeelllpes så irriterende..

      Slett
  6. Nei - jeg har ikke fått mailfra deg. Vet ikke hvilken mailadresse du har sendt den til men bare klikk deg inn på "kontakt" knappen på bloggen min (eller på nettbutikken om du vil) og prøv igjen. Jeg har fått mail hver dag, så det skal ikke være noe feil med mailen min.

    SvarSlett
  7. Nå sendte jeg deg en mail, så har du fått den riktige mailadressen min. (Jeg håper iallefall at jeg nå klarte å koble riktig kunde til riktig blogg, hihi.)

    SvarSlett
  8. Så utrolig stilig!!! Gøy å se!! Klem fra meg!

    SvarSlett
  9. For en god ide.
    Skikkelig fint blei det og <3

    Ønsker deg en strålende da.
    Klem

    SvarSlett
  10. Så kult!! Er nok morro å kunne tegne på døren:D
    Helt genialt:)
    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  11. Har også malt en dør på kjøkkenet med tavlamaling, meget fornøyd med det selv! :D

    SvarSlett
  12. ÅH! det ble jo skikkelig koseligt da... så flink du er!! ble litt sånn rustikk look ;)

    Ha en fin kveld.

    Klems Diana.

    SvarSlett

Tusen takk for Ris og Ros...