Min bloggliste

søndag 19. februar 2012

Gustaviansk Blått Barnerom



Nå er det lillebror i magen sitt soverom som står for tur og jeg har kjøpt inn farge
som ble Gustaviansk Blå..
Syns den er nydelig og håper den blir like fin som den ser ut..
Kommer til og kombinere med hvitmalt panel og vindu..
Hva tror du?
Har du sett fargen hos noen/eller har du prøvd den selv?

Har hatt dilla på dus blå den siste tiden,kanskje det er for at jeg har en guttebebis i magen...

Skal få en gammen kommode av svigermor før fødsel og vil male denne også,noen tips om farger som kan passe fint til det blå?
Ser for meg at den blir hvit om det ikke kommer noen knakende gode forslag:))

Nyt søndagen din litt ekstra nå som det er fastelaven...
Det har gått meg hus forbi...

19 kommentarer:

  1. Åhh, det blir nok nydelig på prinserommet! Har hørt at den fargen er superfin!:)

    Ha en fin søndag!

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  2. Nydelig farge til en prins :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Den fargen er så fiin :) Perfekt på barnerommet!
    Ha en finfin søndag!
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  4. Fantastisk fin farge!!! Veldig myk og avslappedes :-)

    Godt det er flere enn bare meg som ikke har fått med seg at det er fastelaven i dag...
    Kose dere masse!
    Stor klem!

    SvarSlett
  5. Utrolig fin farge! Veldig dus og fin:)
    Jeg synes hvit er finest til den type blåfarge, så jeg stemmer for det:)
    Ha en fin fastelaven!
    klem

    SvarSlett
  6. Nydelig farge til et gutterom. Jeg tror jeg ville kombinert hvitt til den. På veggen til mine to gutter har vi to vegger som er blå og to vegger som er hvite. Interiøret ellers prøver jeg å holde i hvitt. SÅ kan sengetøy, bilder og tepper stå for de andre fargene.
    Her skal vi markere fatelaven med gulerotkake. Første gang jeg baker det så det blir spennende. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nydelig blåfarge :) jeg ville nok også gått for hvitt i tillegg.

      Så koselig med guttebaby i magen da :)

      Her ble det heller ingen fastelavensboller.. da mor selv i huset sliter med bekkenet som ikke har så lyst til å spille på lag.jaja...går jo greit uten også.

      Ha en fin ukestart i morra :)
      klem

      Slett
  7. Jaaa, den fargen er nyyydelig!
    Den har jeg sett i bloggen til Silje (Silje-sin.blogspot.com) De har den på soverommet sitt.

    Har vurdert den selv nede i kjelleren.
    Det blir nok kjempefint på et barnerom!
    klem:)

    SvarSlett
  8. Denne fargen synes jeg er helt nydelig, har sett og vurdert den selv:) Kanskje kommoden kan bli lyyys grå?? :)
    Lykke til i valget:)

    God klem!!:)

    SvarSlett
  9. så fantastisk nydelig. grå kommode hadde passet flott, eller en farge som heter timian. lykke til.
    tusen takk for deltagelsen på min giveaway.

    ha en fin mandagskveld.

    karianne

    SvarSlett
  10. Dette er en kjempefin farge. Selv om det er ganske mye grått i den er den veldig behagelig. Vi hadde den fargen på soverommet der vi bodde før og den er så beroligende og fin, lillebror kommer til å stortrives :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  11. Har ikke brukt den selv, men den ser knallfin ut! Jeg må også male barnerom, og prøver å tukte mamma til å gjøre det for meg. For jeg får ikke lov av gubben å gjøre det, men han gidder ikke gjøre det han heller!! (åkei, det skal vel nevnes at han pusser opp gangene våre, og dermed har en del annet å drive med, så "gidder ikke" er vel kanskje ikke helt rett)....

    Gleder meg til å se resultatet hos deg!

    SvarSlett
  12. Hei på deg.
    Det tror jeg bli veldig flott!! Har selv lyst å teste den fargen på en vegg på min "lillegutt" (nettopp fylt 14 år.. ;))) sitt rom!!
    Følger spent med for å se resultatet hos deg ;)
    Ønsker deg en riktig fin tirsdag, og en fortsatt glad uke!
    Klem, Monica

    SvarSlett
  13. Blåfargen er knallfin! Lykke til med barnerom :-)

    SvarSlett
  14. Den fargen er såååå fin, kunne godt hatt denne fargen!

    SvarSlett
  15. Jeg er helt i det lå hjørnet om dagen snuppa,
    og syns den gustavianske var nydelig:)
    Absolutt noe jeg kunne malt i:)

    Ønsker deg en super uke :)

    Klem Lise

    SvarSlett
  16. Elsker denne fargen, har siklet på den selv.
    Bare litt usikker på hvor :)

    Hvit med en liten touch av mintgrønn er veldig fint til blått forøvrig :)

    Fineste dagen til deg.
    Klem

    SvarSlett
  17. Hei og takk for hyggelig hilsen inne hos meg!
    Alltid gøy å oppdage nye blogger og her likte jeg meg veldig godt, så jeg legger meg til som følger;))

    Jeg har brukt denne blåfargen mye hjemme hos meg, blant annet på jenterommet (jepp, anti-prinsesse på 5 år, hihi)
    Har ikke brukt den på veggen da, men på den blå kommoden du så helt til venstre på bildet inne hos Anette idag;) Love it!!

    Ha en fin dag!
    KLEM

    SvarSlett

Tusen takk for Ris og Ros...