Min bloggliste

torsdag 23. februar 2012

Riviera Maison Nettbutikk...


Hei Godtfolk!
Nå vil jeg være med og spre det GLADE budskap...
Riviera Maison(Min ynglingsinteriør butikk!)Trondheim
og Bergen skal starte nettbutikk om hele 14 dager!
Hallo!
Da trenger ikke jeg og sikkert mange med meg og
kjøre 12 mil
for og få shoppet!
VIDUNDERLIG!
Nå kan vi bare sitte her,rett opp og ned og
bestille de godsakene
vi vil ha!
JEIII!

Er du R,M Fan som meg så spre
det glade budskap til venner og kjente!

Så må jeg samtidig takke for alle gode tilbakemeldinger
dere gir..
Dere er alle så skjønne!

13 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER Riviera Maison og er innom butikken på Steen & Strøm i Oslo så ofte som mulig. Dessverre er mye av det de har hakket for dyrt for min lommebok, men det er fint å bare kikke også :-) Nå blir det enda enklere å hente inspirasjon via nettbutikken - hurra!

    Ha en strålende kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. :)

    Ser at det er flere som gleder seg!!!

    He,he

    SvarSlett
  3. Elsker RM! Er jeg i byen, må jeg innom den butikken for å se og drømme:) De har så utrolig mye lekkert!

    Ha en herlig kveld:)

    SvarSlett
  4. Åh, er det sant? Hurra!!
    Nå ble jeg glad! :-D

    Gustaviansk blå er nydelig. Vi vurderte den selv på rommet til Lea, men endte opp med Risør, som er hakket lysere. Tante har gustaviansk blå, og den ee skjønn!!
    Jeg ville malt kommoden hvit ;-) hvitt og blått i den nyansen dere vurderer er nydelig sammen :-)
    Så moro at dere får en gutt denne gangen! Herlig, jeg gleder meg på deres vegne! <3

    Moro med billig shopping på IKEA- det likær vi! ;)

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Hehe, shop til you drop!!

    Og ja, mye man kan lage med litt left-overs og superlim ;-)

    SvarSlett
  6. Utrolig greit for oss som ikke bor i de største byene :)
    Hurra !

    God helg til deg og dine :)
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  7. Hei, ønsker dere en fin fin helg;) Klem fra vestlandet

    SvarSlett
  8. Tusen takk for gode støttende ord ho meg, det varmer!

    Lillebror sitt rom kommer til å bli helt nydelig!
    Gustaviansk blå har jeg sett og synes den er såå nydelig:o)

    Finfin helg ønskes deg og klem fra meg!


    Hjeeelp, ser du har kommentarsperre ennå...håper jeg klarer å tyde alle disse tegnene...

    SvarSlett
    Svar
    1. Har prøvd flere ganger med god forklaring men det vil jo ikke endre seg,og jeg som trodde det var i orden nå:(
      Skal prøve alt jeg klarer 1 gang til:)

      Slett
  9. Tusen takk for tips..
    Er farlig glad i nettshopping ;)

    Ønsker deg en veldig fin helg <3
    Klem

    SvarSlett
  10. Så kjekt!:D takk for tipset! Snart trenger vi ikke gå ut døren for å kjøpe noen som helst lengre, nesten alt finnes jo på nett;)
    Ha en strålende fin dag!
    klem

    SvarSlett
  11. Så kjekt det blir. Her er det laaangt til nærmese RM butikk.
    Fin helg til deg og dine
    Klem Tove

    SvarSlett
  12. HEi!

    Så greit å få med slike opplysninger. =)
    Netthandel er supert. Så enkelt, så greit.

    Ville innom for å fortelle deg at jeg har (omsider) lagt ut oppskriften på pikekyssene, slik jeg lovte. =)

    God helg!
    Kathrin.

    SvarSlett

Tusen takk for Ris og Ros...