Min bloggliste

onsdag 21. desember 2011

Julekort og Vindusvask

Syns det er så koselig med julekortene hengende fremme så jeg kan gå og titte og lese på de.Hva gjør du med julekortene du får?.

Ja litt rent ble det jo:)Ingen små barnehender her nå..
Nå er vindusvasken tatt og det meste i orden:)Gleder meg til pynting av juletreet (som min kjære skal ur i skogen og hente i kveld)som skal pyntes av meg og den største prinsessa i morra formidag.Ser at mange av dere har fått treet inn og pyntet:)Dere er så flinke og kreative..Nå skal jeg ha meg en liten blogg runde før jeg skal ut og kjøpe det siste til jul..Nyt dagen din og takk for besøket og koselige kommentarer dere legger igjen her hos meg:))

4 kommentarer:

  1. Jeg bare henger julekortene opp på kjøleskapet jeg. Har de hengende der hele året, er så fine bilder på en del av de, hehe!
    Kose deg på handling, håper du får en super dag!
    klem!

    SvarSlett
  2. Jeg stiller julekortene ut i bokhylla :)
    Er så koselig å ha de fremme :)

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. TESTING, TESTING........
    Der ja, der var det ordnet!!
    Jeg har alltid julekorta fremme. men i år er det ikke så mange , siden jeg ikke har sendt julekort på 2 år......men jeg pleide alltid å sende mange julekort tidligere, 30-40 stk.
    Vasking av vinduer får skje etter jul, nå har jeg ikke ledig tid.

    SvarSlett
  4. Så flink du har vært:) Jeg henger kortene på kjøleskapet. Tror jeg må skaffe meg et fint stativ sånn som du har:)
    Ha en kjempe flott julehelg!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for Ris og Ros...