Min bloggliste

fredag 10. juli 2009

Bryllup

Nå er det 8 dager til min storesøster Janne skal til alters og jeg er så spent og nervøs!Min bror Roy hans kone Marica og deres 4 felles barn har vært her hos oss i kveld og spist spekemat..Har nå ikke sett de siden jul og det ble såvidt fordi det er tusen ting som skal gjøres på få dager + at de bor et godt stykke utenfor byen..uansett var det en sann glede og se de igjen og gleder meg til og få en god uke sammen med mine nærmeste,noe som har blitt en skjeldenhet siden nesten hele slekten bor 120 mil herfra:=((Nå venter vi på resten av Johnsen klanen som kommer forhåpentligvis iløpet av helgen og garantert iløpet av neste uke:=))jipppii:=))Så deilig og sitte her og rable litt med rødvin(elsker rødvin):=)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for Ris og Ros...