Min bloggliste

tirsdag 14. februar 2012

Min Valentinedag...

Jeg kan med sikkerhet si at det ikke kommer noen leveranse av blomster på døra mi idag..
Jeg kan garantere at min kjære ikke kommer snikende med hjertesjokolade og dikt..
MEN....
En ting er sikkert!
Jeg skal på shopping med en god venninne og skjemme meg selv bort..
Vi skal forlate byen og utforske nye upløyde interiørbutikker...
Spise lunsj og søtsaker på ukjente kafeer...
Drikke haugevis med deilig kaffe...
Tråle butikker på utkikk etter små skatter...


                                                                  

Denne dagen skal vi bare kose oss.....

Hvilke forventninger har du til Valentines?

Uansett...
Nyt Dagen!

10 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en perfekt dag!
    Har ingen spesielle forventninger til denne dagen i grunn, selv om manne tidligere år har kommet med både det ene og det andre. Jeg skal til hudpleien og kose meg!!

    ha en flott dag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Da er vi to..hehe.
    Men shopping er jo kjempe kjekt! Kos deg masse!:)

    Jeg forventer ingenting, for da blir jeg heller ikke skuffa;)
    klem

    SvarSlett
  3. Kose deg masse på shopping :)
    Forventer ingenting her heller ;) Men syns det er en flott tradisjon:) Har gitt hverandre noe hvert år siden vi kom ilag, men i år har vi bestilt stumtjener ilag, så da blei det det istedenfor :)
    Kleem

    SvarSlett
  4. da har du hatt en energi-givende knalldag!! og vi må få titte i posene dine..
    klem,magny

    SvarSlett
  5. Valentine`s day handler heldigvis ikke om å få noe, men av å gi noe til den man er glad i. Og hva passer vel bedre enn å GI NOE TIL SEG SELV! I min verden er det helt genialt :) Håper du koset deg masse!

    -Nina

    SvarSlett
  6. Jeg overser egentlig hele Valentinesdagen, så jeg hadde null forventninger, og de innfridde, hehe!

    Håper dagen din ble fin, med eller uten hjerter!

    SvarSlett
  7. Jeg forventet heller ingen ting :-)
    Men jammen kom han hjem med roser :-)
    ( jeg lurer på om minstejenta har mast på han )
    hihi :-)

    SvarSlett
  8. Koselig med bytur det e helt sikkert!:-)
    Håper vi tar oss en tur tell namsos eller
    trondheim snart !!!:-)
    Vær gode mot hverandre og nyt hverandres
    selskap !!!:-)
    Gleder meg tell jentekveld i mårra !
    klæm

    SvarSlett
  9. Naa tusen Takk Maj liss:))
    Håper vi får litt bedre vær også..
    Gleder meg,skal bli godt med jente skravling:))
    klem

    SvarSlett
  10. Ja det blir kos ja,gledes!!!:-)
    No håpe æ dokker får litt søvn
    dokker som ska opp nesten på natta.
    Sov godt,så skravles vi nærmere ;D
    klæm

    SvarSlett

Tusen takk for Ris og Ros...