Min bloggliste

fredag 30. mars 2012

Fotsmykke...Noe for deg?


Nå er våren snart her og jeg er i full gang med og lage sommerens Fotsmykker!
Kunne du tenkt deg et slikt i selvvalgte farger?
De er kjempefine og ha i sandalen eller barbent i sanden eller på verandaen..
Har det meste av farger og pasteller..
Skriv en mail med fotstørrelse så lager jeg et personlig til deg!
Kathrinjohnsen@yahoo.no

Nå skal jeg til frisøren og få stripet og klippet håret,det skal bli en sann glede!
Nyt fredagen din søte du!
Tata...

9 kommentarer:

  1. Soo pretty!

    Have just emailed you for more details!

    Klem!

    Mxx

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Så koselig at du ville følge bloggen min, det setter jeg stor pris på:)

    Å det fotsmykke var veldig fint, sånn har jeg lyst på:) Så du skal se det kommer en mail:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  3. Hei!! Så utrolig kult :) kjempefint! God påske søte du- og takk for alle koselige hilsener fra deg ❤ Klem Anette

    SvarSlett
  4. Så utrolig fine fotsmykker du lager, disse er sikkert kjempefine på sommerbrune føtter :-)

    Jeg kan absolutt anbefale en tur til Singapore, det var en helt fantastisk by. Jeg skal definitivt ta med meg familien dit om etpar år. Her er det MASSE å se og oppleve både for store og små - kan absolutt anbefales!

    Ønsker deg en super påske!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Kjempe fine:) jeg har mange fotlenger som bare går rundt ankelen. Går ikke så mye barbeint her hjemme, men på ferie blir det mye brukt:)
    Ha en fin lørdag snuppa!
    klem

    SvarSlett
  6. Hei!
    De var skikkelig fine da!! Hvor mye koster de?supersøte.
    Ha en flott helg vennen:)

    SvarSlett
  7. Så stilig! Jeg har et lass med perler på hobbyrommet...kanskje jeg må prøve meg på å lage noe sånt ja ;)
    Fin lørdag til deg!!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  8. Så fint ankelsmykke, gjør seg nok veldig godt på sommerbrune ben:)
    Lykke til med salget!

    Ha en finfin start på påsken!

    SvarSlett
  9. Hi Kathrin!

    Did you get my email to you regarding your wonderful foot jewellery, which I mentioned on the 'Lady Bohemia' Blog recently? I would love to order one of these wonderful little pieces, so if you didn't get the email, I could send it to you again!

    Wishing you a wonderful day!

    Mxx

    SvarSlett

Tusen takk for Ris og Ros...