Min bloggliste

fredag 9. desember 2011

Gammel dør som sengegavl




Nå har jeg fått den gamle døra som jeg fant på auksjon i sommer inn.Soverommet vårt som endelig er ferdig oppusset skal få denne døra på veggen.Det blir sengegavl.Først på jeg ta ut et par ruter som er sånn halv veis knust så må den rengjøres skikkelig.Er den ikke lekker?Jeg simpelten elsker den og håper den vil ta seg godt ut på veggen:)Nå har vinteren også kommet hit,i kveld har det meldt storm så da forsvinner vel det lille hvite som er..Får nyte det mens det er her:)Håper du får en fin helg og takk for at du tittet innom:)

4 kommentarer:

  1. Oh, er spent på å se hvordan det blir! Kose deg i helgen!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Så stilig! gleder meg til å se resultatet:) Her har vinteren akkurat regnet bort:( håper den komer igjen før jul.
    Ha en fin helg!:)
    klem

    SvarSlett
  3. Så vakre bilder!!
    Blirjo helt magisk ute med snø! <3
    Her regnet snøen som kom på tirsdag, vekk igår :(

    Så nydelig dør! Den er jeg skikkelig misunnelig på, kjenner jeg ;) Den gjør seg godt som sengegavl! Det er jeg overbevist om :)

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint det var ute hos dere nå! :-) Takk for koselig hilsen hos meg. Bilder kan sendes til: fmj@broadpark.no. Ta helst bildene i dagslys og uten blits. Vil gjerne ha noen utebilder fra dere i tillegg til det du ellers har lyst å sende.

    Ønsker deg en glitrende jul!

    Bloggklem

    Franciska :-)

    SvarSlett

Tusen takk for Ris og Ros...