Min bloggliste

onsdag 7. desember 2011

Julegaver


Nå går det heldigvis på siste rest av julegaveinnpakking.Det starter så hyggelig og jeg er noe kreativ og opptimistisk  men så etter ca 30 innpakninger begynner det og bli litt kjedelig og jeg begynner og små angre litt på at jeg ikke takket ja til de ferdig posene de tibyr i butikken..Men nå er det gjort og jeg har kun 3 pakker igjen og kjøpe(som alltid)Til mine aller nydeligste!De er det alltid vanskelig og kjøpe til..Skal til Trondheim neste helg så da finner jeg sikkert noe fint der:)Har selv fått den fineste gaven av alle gaver idag,har vært på ultralyd og i mai kommer det en lillebror til verden!LYKKE!:O))Takk for besøket,håper vi ses snart igjen:))

3 kommentarer:

  1. Flink du er, jeg har ikke engang begynt på julegavene... Men satser på å få kjøpt de fleste på lørdag, da har mannen fri :-)
    Og gratulerer så mye med en liten gutt på vei!!! :-D
    Kjekt med en av hver!

    SvarSlett
  2. Så flink du er:) Skjønner hva du mener, er artig først, også går man lei..hehe.

    Er du gravid??? så koselig!:D Gratulerer med lille prinsen som er på vei!:)
    klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med prins i magen! Så gøy!
    Så flink du er som har kommet så langt med innpakkingen...jeg begynte i hvert fall i kveld da, men jeg har maaaange timer foran meg! Godt jeg liker det, men jeg kjenner meg litt igjen i det du sier...det er liksom morsomt en stund!
    Så gøy at du vil prøve leverposteien! Den blir helt sikkert veldig god :) Lykke til!
    Nattaklem fra Barbro

    SvarSlett

Tusen takk for Ris og Ros...